Agencja Interaktywna Osom Studio wydała kolejnego e-booka poświęconego Instagramowi. Najnowsza publikacja “Instagram Stories dla biznesu. Kompleksowy przewodnik” skupia się na relacjach na Instagramie i można ją już pobrać na stronie agencji.
Z Instagram Stories korzysta dziennie 500 milionów użytkowników, czyli ponad dwukrotnie więcej niż ze Snapchata, którego efemeryczne treści są fundamentem. Co najważniejsze, dla przedsiębiorców oraz zarządzających profilami biznesowymi na Instagramie, jedna trzecia najchętniej wyświetlanych Stories pochodzi właśnie od marek.
O ile świadomość znaczenia Instagrama w strategii komunikacyjnej marek wzrasta, o tyle koncepcja na prowadzenie działań w tym kanale wciąż wymaga uatrakcyjnienia. Użytkownicy dostali na nią szansę wraz z wprowadzeniem Instagram Stories, które szybko okazały się być najlepszą przestrzenią na prowadzenie dialogu z followersami. Przestrzenią, która umiejętnie wykorzystana, pozwala na budowanie bliskich relacji z fanami oraz skuteczne zwiększenie zasięgów i świadomości marki.
Najnowsze wydawnictwo Osom Studio w sposób wyczerpujący opisuje prowadzenie komunikacji marki w Instagram Stories. Specjaliści opisali zarówno samo narzędzie, prowadząc czytelnika przez dostępne tryby tworzenia i edycji contentu, jak i założenia strategiczne, które pomogą w tworzeniu profesjonalnego harmonogramu publikacji. W e-booku przedstawiono również pomysły na treści do Stories, które pozwolą na prowadzenie zróżnicowanej i atrakcyjnej dla followersów komunikacji pod szyldem marki. Uwagę marketerów powinien zainteresować również rozdział dotyczący działań reklamowych - na podstawie doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii w Stories, specjaliści z Osom Studio opisali, jak krok po kroku skonfigurować reklamę w relacjach. Lektura e-booka jest więc profesjonalnym przygotowaniem do prowadzenia komunikacji marki w Instagram Stories i pozwala w pełni poznać możliwości, jakie niesie to narzędzie.
“Instagram Stories dla biznesu. Kompleksowy przewodnik” to kolejna publikacja Osom Studio dotycząca Instagramu. Agencja wydała już e-book "Instagram dla biznesu. Kompleksowy przewodnik", który na bieżąco aktualizowany, stanowi kompendium wiedzy o prowadzeniu konta biznesowego na Instagramie. Można go pobrać w pakiecie wraz z najnowszym wydawnictwem.
Link do strony artykułu: https://waq.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/osom-studio-wydalo-e-booka-o-instagram-stories